EB5L-B YB5L-B
-
Napięcie
12V
-
Pojemność
5Ah
-
Prąd rozruchu
65A
-
Biegun
Prawy +
-
Wymiary
120 x 60 x 130mm
-
Przeznaczenie
Motocykle i skutery
EB5L-B YB5L-B
Akumulator konwencjonalny sucho-ładowany z serii Exide Conventional przeznaczony jest głównie do motocykli i skuterów o podstawowym zapotrzebowaniu w energię o pojemności 5Ah, które do rozruchu potrzebują 65A.
Zamienniki
Zalecane rekomendacje producenta dotyczące wymiany akumulatora o oryginalnym oznaczeniu YB5L-B, na model AGM12-5 lub model AGM ETX5L-BS oraz akumulatorów o oznaczeniu 12N5,5-3B, 12N5-3B na model EB5L-B .
W niektórych przypadkach proponowane, najnowsze zamienniki akumulatorów mogą się nieco różnić wymiarami oraz innymi detalami od zastępowanych modeli.
Akumulator konwencjonalny Exide
EB5L-B YB5L-B został zaprojektowany w tradycyjnej technologii tzw. sucho ładowanej z płytami na bazie stopu antymonowo-ołowiowego ze standardowymi separatorami z polipropylenu. Oznacza to że w fabryce Exide akumulatory kwasowo-ołowiowe nie są zalewane elektrolitem i cały ten proces należy wykonać przed jego pierwszym uruchomieniem.
Dzięki temu zaraz po zakupie akumulatora konwencjonalnego otrzymujemy nowy akumulator niemalże prosto z produkcji.
Zalety akumulatora Exide
- Akumulator jest sucho-ładowany
- Brak potrzeby ładowania przez napełnieniem akumulatora elektrolitem
- Maksymalna moc akumulatora EB5L-B YB5L-B po ok. 30 minutach od uruchomienia
- Łatwe magazynowanie i prosta obsługa
- Długa żywotność akumulatorów Exide dzięki solidnej konstrukcji
- Duży wybór rozmiarów i zamienników
Zestaw zawiera
- Akumulator Exide EB5L-B YB5L-B
- Dedykowany szczelnie zamknięty pojemnik z elektrolitem
- Instrukcja obsługi i zalania
- Karta gwarancyjna
- Komplet śrub
Pierwsze uruchomienie akumulatora
W zestawie z akumulatorem konwencjonalnym EB5L-B YB5L-B otrzymujemy oryginalnie zapakowany elektrolit a jego pierwsze uruchomienie następuje dopiero po zalaniu go elektrolitem. Pełne swoje właściwości i długą żywotność uzyskuje on dopiero w ciągu ok.30 minut od momentu tzw. aktywacji (czyli zalania). Taki akumulator jest naładowany w ok 80% dlatego nalezy go jeszcze doładować z użyciem ładowarki automatycznej żeby uniknąć przeładowania.
Jak uruchomić akumulator konwencjonalny EB5L-B YB5L-B dowiesz się z poradnika:
Poradnik: Jak napełnić akumulator elektrolitem
Z uwagi na obowiązujące przepisy akumulatory są wysyłane w postaci suchej z elektrolitem do własnego zalania. Nie ma możliwości wysłania zalanego akumulatora przez firmą kurierską.
Uruchomienie akumulatora GRATIS
Zalanie akumulatora elektrolitem oraz pierwsze jego uruchomienie i podładowanie możemy wykonać za Ciebie.
Usługa ta jest całkowicie bezpłatna a warunkiem do jej realizacji jest odebranie akumulatora osobiście w Naszym sklepie. Podczas składania zamówienia wybierz opcję: Odbiór osobisty a w polu uwag dodaj informację o pierwszym uruchomieniu przez Nasz serwis i podładowanie.
Akumulator podczas odbioru będzie przygotowany już do montażu w pojeździe.
Nie wiesz jaki akumulator pasuje do Twojego pojazdu? Sprawdź poniższą listę
Akumulator Pasuje do:
BAJAJ
BAJAJ BOXER BM100 CLASSIC ES
BAJAJ DISCOVER 100 DTSi
BAJAJ XCD 125
BAJAJ PLATINO 125
BAJAJ DISCOVER 125 ST
BAJAJ DISCOVER 135 ES
BAJAJ PULSAR 135LS
BAJAJ BOXER BM150BENELLI K2
CAGIVA
CAGIVA Cocis, Prima, Supercity
CAGIVA PrimaCHANGZHOU GUANGYANG CK110
CHONGQING
CHONGQING LONGCIN LX90,LX90J
CHONGQING LONGCIN LX110-3D II
CHONGQING LONGCIN JL90DACHANGJIANG HJ-110
GARELLI
GARELLI GTA (Kick-Starter)
GARELLI XR Tiger (Kick-Starter)GUANGYANG
GUANGYANG MOTOR CK110
GUANGYANG MOTOR KK110HAOJIN HJ100-3
HERCULES
HERCULES (SACHS) FOX
HERCULES (SACHS) RX 9
HERCULES (SACHS) SR Samba
HERCULES (SACHS) SR125 SambaHONDA
HONDA C70 Passport
HONDA C70, DM
HONDA Scoopy 75
HONDA SH75
HONDA NH80 MD, SD, MS
HONDA MTX125, R, R2
HONDA NH125 Aero
HONDA NH125 Lead
HONDA NS125 F
HONDA NS125 R, R2, R3ITALJET Adly
JIALING MOTOR JH90
JIANGMEN DIHAO
JIANGMEN DIHAO HN100
JIANGMEN DIHAO 110-4, 6JIANSHE YAMAHA JYM125
JINAN SUZUKI
JINAN SUZUKI GM110
JINAN SUZUKI QS110L.QS110LS.QS110F
JINAN SUZUKI FD110JINCHERG GROUP SJ110
LONCIN LX110-30 II
Luoyang Northern EK Chor DAYANG 110
MAICO
MAICO CUP
MAICO MD250MALAGUTTI
MALAGUTTI Centro SL/SL Kat
MALAGUTTI Ciak
MALAGUTTI F15 Twin Disk/DigitMALAGITTI Ciak
MZ
MZ Roadstar
MZ Sazson Sport Star
MZ Saxson Fun, TourNANJING JINCHENG SJ110
PEUGEOT
PEUGEOT SV80
PEUGEOT SV
PEUGEOT SV125PIAGGIO
PIAGGIO Vespa ET2 Iniez
PIAGGIO Vespa PK Marce A.ELQIANJIANG QJ110-6
ROYAL ENFIELD All Kick-start Models
SYM
SYM Bonus
SYM Wo Wow 100
SYM Magic
SYM RviSIMSON
SIMSON Albatros (Electric-Starter)
SIMSON SR50 2CE (Electric-Starter)
SIMSON SR50 CCE (Electric-Starter)
SIMSON SR50 XCE, XGE (Electric-Starter)
SIMSON SR80 2CE (Electric-Starter)
SIMSON SR80 CCE (Electric-Starter)
SIMSON SR80 XCE, XGESUNDIRO HONDA
SUNDIRO HONDA SDH100-41
SUNDIRO HONDA WAVESUZUKI
SUZUKI CP80
SUZUKI CS90G
SUZUKI FB100
SUZUKI T200, TC200
SUZUKI GT250, E Hustler
SUZUKI Model T20
SUZUKI Scrambler TC250
SUZUKI T250, T250-II, T250J, T250R
SUZUKI Scramble TC305
SUZUKI T305
SUZUKI T350 Series
SUZUKI TS400 Apache (Electric-Starter)
SUZUKI SP600
SUZUKI DR650R, RU
SUZUKI DR650RS, RSU
SUZUKI DR650SYAMAHA
YAMAHA YN50F
YAMAHA V100E
YAMAHA T110S, SE, SEC, LSE
YAMAHA V110, E
YAMAHA YBR110A
YAMAHA AL115, C, F
YAMAHA T115LE, LSE
YAMAHA RD125LC
YAMAHA TZR125, R
YAMAHA XTZ125E, K, XE, XK
YAMAHA XV125, S Virago
YAMAHA YBR125DX
YAMAHA YB125E, C, CE
YAMAHA YBR125EG, EGD
YAMAHA T135SE, SEC, HC
YAMAHA DS6B, DS6C
YAMAHA TDR250
YAMAHA TZR250
YAMAHA R3
YAMAHA RD350LC, LCF
YAMAHA RD350LC-FH, FN, H, N
YAMAHA XT550
YAMAHA SRX600, H, N
YAMAHA XT600
YAMAHA XT600E, EH, EN, H, N, ZZengChengHaiLi
ZengChengHaiLi HJ100-3
ZengChengHaiLi HJ125TZongShen Piaggio LZX110
Jeśli szukasz akumulatora i nie wiesz jaki akumulator powinieneś wybrać, skontaktuj się z Naszym doradcą
Jeśli wiesz już jaki akumulator powinieneś kupić, skorzystać z wyszukiwarki wpisując oznaczenie / kod produktu lub parametry.